دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 14, 2024
قرآن و حدیث

حوزه/ مدیر مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها از برگزاری دوره‌های قرآنی و حدیثی مرکز در تابستان ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: بیش از ۳۷۰ نفر از طلاب این مرکز در دوره‌های عمومی قرآن و حدیث و ۴۷ نفر از طلاب غیرحضوری و مجازی در دوره‌های تخصصی قرآن کریم شرکت کردند.

صدیقه حاجی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم اداره فرهنگی قرآنی و حدیثی مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، ورود طلاب به عرصه‌های تبلیغی در جامعه هست و این کار محقق نمی‌شود مگر اینکه در جهت ارتقای سطح دانشی، بینشی و روشی طلاب و همچنین نقش‌آفرینی و کنشگری مؤثر و کارآمد ایشان در فضای فرهنگی امروزی جامعه تلاش کنیم.

وی در ادامه با توجه به اهداف و اولویت‌های فرهنگی قرآنی و حدیثی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، به فعالیت‌های تابستانه اداره فرهنگی قرآنی و حدیثی مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی اشاره کرد و گفت: در ایام تابستان، آموزش‌ها و کارگاه‌های کاربردی مختلفی در دستور کار قرار گرفت.

مدیر مرکز آموزش غیر حضوری و مجازی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: در این ایام، دوره‌ها و کارگاه‌های عمومی قرآنی و حدیثی مختلفی از جمله روخوانی و روانخوانی، تجوید، حفظ قرآن و تثبیت در سطوح مختلف قرآنی و غیره برگزار شدکه بیش از ۳۷۰ نفر از طلاب این مرکز از آموزش‌های عمومی این دوره‌ها بهرمند شدند.

حاجی پور اضافه کرد: برگزاری دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی کودک با حضور اساتید مجرب در حوزه قرآن از دیگر فعالیت‌های کارگاهی در ایام تابستان بود که ۴۷ نفر از طلاب این مرکز، دوره را با موفقیت به پایان رساندند.

وی همچنین به نشست «نکات طلایی فرزندپروری در آموزه‌های وحیانی» و «سیر مطالعاتی تفسیری قرآن» و همچنین دوره «آشنایی با منظومه فکری مقام معظم رهبری دامت برکاته» اشاره کرد که به صورت آنلاین و آفلاین برگزار شد و با استقبال خوب طلاب همراه بود .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha